Avalehele
 

Küsimused kategoorias "Armid".

 

Dermatix Ultra - kas aitab armidele? (06.04.2009)

Tere

Kas Dermatix Ultra geel aitab vähendada arme?

 

Armid ja pigmendilaigud (07.12.2005)

Milline meetod on parem armidele ja pigmendilaikudele kas keemiline koorimine(pindmine 50%) või siis plasmalite protseduurid. Kas kreemidest võib ka abi olla?

 

Armiravi - naha lihvimine (16.11.2005)

Tere!Kas Tartus teevad naha lihvimist?

 

Väike arm lapsel peale kukkumist (20.09.2005)

Tere,

minu 3 aastane tütar kukkus nii, et otsaette jäi pärast kooriku äratulemist arm (punane triip ja veidi muust nahapinnast madalam). Kas lastel tehakse midagi armi raviks või peab ootama, kuni ta kasvab? Millise eriala arstile võiks armi näidata?

Tänan ette vastuse ...

 

Jalgadel rasedusarmid peale sünnitust (15.09.2005)

Kas on võimalik kuidagi vabaneda jalgade tagaküljel ja kintsudel olevatest "rasedusarmidest" (arvatavasti) mis tulid peale sünnitust?

 

Armid 4a. lapsel (17.08.2005)

last hammustas koer 3kuud tagasi.nüüd arm nina alt huuleni ja lõual.väga ilusasti õmmeldud küll,aga äkki lähevad vähem märgatavaks kui teha lasserravi või kreemitada või on mingi teine hea moodus.laps 4 aastane.

 

Armide ravi? (11.07.2005)

Tere!
Mu kehal on teatud kohad kus on peale täpide (ei tea põhjust millest tekkisid)järele jäänud armid (kõhu peal, kaelal ja käsivartel). Kasutan armikreemi kui tulemusteni veel kaua aega oodata. Kas oleks võimalik mingite protseduuride abil armid kaotada. Nii ebamugav on ei saa ...

 

Armide silumine (04.06.2005)

Oskate Te soovitada mõnda head ravikosmeetikut Pärnus (armiravi)?

 

Kahjustatud nahk peale laseriga kapillaaride eemaldamist (03.06.2005)

Näonahalt sai laseriga eemaldatud kapillaare.Nahale tekkisid suured koorikud. Kuna protseduure sai läbitud mitu korda, siis on nahk väga kahjustatud (liiga palju sai korraga haiget nahale tehtud ning nüüd on tulemus käes). See osa nahast kus sai protseduure läbi viia on pigmenteerunud, ...

 

Armid ninatiival peale kapillaaride eemaldamist (06.04.2005)

On jäänud armid kapillaaride eemaldamisest ninatiibadelt. Kapillaaride eemaldamiseks kasutati diatermokoagulatsiooni, kuna ei Plasmalite ega laserravi ei omanud mingeid tulemusi. Kahjuks on diatermokoagulatsiooni tulemusena jäänud armid, mis on häirivad.
Millised võimalused oleksid ...